Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Σεξουαλική παρενόχληση!!


Σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας..


Αναγνώστρια Ελένη

Δυσκολεύτηκα να ζητήσω τη συμβουλή σας , αλλά δεν ξέρω που θα μπορούσα να απευθυνθώ.
Είμαι η Ελένη 19 ετών και πριν από 6 μήνες έπιασα δουλειά σε μια εταιρία.
Είναι η πρώτη μου δουλειά και δεν έχω μεγάλη εμπειρία. Καταλαβαίνω πως είναι δύσκολη εποχή για να ζητάμε πολλά από την δουλειά μας και δεν με πειράζουν οι πολλές ώρες εργασίας .
Αυτό που με ενοχλεί, είναι το αφεντικό μου! Στην αρχή ήταν πολύ ευγενικός μαζί μου και διακριτικός, τους τελευταίους 2 μήνες όμως έχει αρχίσει να μου πετάει διάφορες σπόντες για να βγούμε για καφέ και διάφορα σεξουαλικά υπονοούμενα που δεν λέγονται.
Μου λέει κάθε μέρα τι όμορφη που είμαι , έρχεται πάνω από το γραφείο μου και με αγγίζει στον ώμο , την πλάτη,
τα χέρια, μου πειράζει τα μαλλιά!
Νοιώθω πολύ άβολα και θα ήθελα να του πω να σταματήσει αλλά φοβάμαι μήπως με απολύσει.
Φοβάμαι να το πώ και στους γονείς μου , γιατί αρχικά ο μπαμπάς μου δεν ήθελε να με αφήσει να πάω εκεί για δουλειά.
Πείτε μου αν ξέρετε αν υπάρχει κάποιος τρόπος να τον κάνω να σταματήσει;
Ευχαριστώ.



Θείος Τόλις


Αγαπητή Ελένη
Για αρχή μην απελπίζεσαι , πρέπει να γνωρίζεις πως η σεξουαλική παρενόχληση
στον εργασιακό χώρο αν και διώκεται ποινικά είναι ένα σημαντικό πρόβλημα για όλες τις γυναίκες.
Στην προκειμένη περίπτωση θα σου πρότεινα να μιλήσεις ανοιχτά στο αφεντικό σου για την συμπεριφορά του.
Τέτοιοι άνθρωποι βασίζονται στο γεγονός ότι τα θύματά τους φοβούνται να μιλήσουν.
Αν όμως συνεχίσει να δυσκολεύει περισσότερο την καθημερινότητά σου μη διστάσεις να συμβουλευτείς τους γονείς σου και ας θυμώσει ο πατέρας σου.
Είναι προτιμότερο να ξέρεις πως κάποιοι άνθρωποι μπορούν να σε στηρίξουν , σαν καταφύγιο.
Βέβαια καλά θα ήταν να συμβουλευτείτε οικογενειακώς ένα δικηγόρο ώστε να γνωρίζετε εάν μπορείτε να αξιώσετε ακόμη και αποζημίωση από τον συγκεκριμένο κύριο,
σε περίπτωση καταγγελίας του.
Ελένη μην ανησυχείς, δουλειά μπορείς να βρεις και αλλού,
φρόντισε να διατηρήσεις την αξιοπρέπειά σου και μην δεχτείς ποτέ από κανένα ότι μπορεί να προσβάλλει την προσωπικότητά σου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου