Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Σεξουαλικότητα και.........ρουτίνα.

Αναγνώστης Γιάννης Δ.

          Είμαι 29 ετών. Εχω την υποψία ότι η κοπέλα μου τον τελευταίο καιρό είναι ανικανοποίητη από την ερωτική μας ζωή. Με έχει βαρεθεί, θέλει κάτι άλλο, δεν ξέρω..!
         Όμως μου λέει πως θα θελε μια ανανέωση και παράγγειλε κι ένα βιβλίο από το Internet για το πώς να κάνουμε καλύτερη την σεξουαλική μας ζωή. Λέτε να μου φύγει; Την αγαπώ πολύ, δε λέει. SOS!

Γιάννης Δ













Θείος Τόλις

          Φίλε Γιάννη ηρέμησε για να μπαίνει η κοπέλα σου στη διαδικασία να παραγγείλει αυτό το βιβλίο σημαίνει οτι προσπαθεί για να βελτιώσει το σεξουαλικό τομέα της σχέσης σας.
Αυτό είναι μια καλή αρχή.
          Η συζήτηση πάνω σε αυτά τα θέματα δεν αποτελεί πλέον ταμπού αντιθέτως μάλιστα είναι μια υγιής διαδικασία της εξέλιξης της σχέσης.
 Θα ανακαλύψετε πολλά ο ένας για τον άλλο, ιδιαιτέρως ευχάριστα σε πολλές περιπτώσεις,
γιατί όπως και ο άντρας έτσι και η γυναίκα όπως πιστεύω οτι ήδη γνωρίζεις και εσύ έχει φαντασιώσεις που θα ήθελε να πραγματοποιήσει , κάτι τέτοιο πιστεύω ότι θα τόνωνε τον τομέα αυτό της σχέσης σας.

         Παρ'όλα αυτά αναλογίσου και το εξής , τις περισσότερες φορές που συμβαίνει κάτι τέτοιο συνήθως υπεύθυνο δεν είναι μόνο το άλλο μισό μας αλλά κυρίως εμείς οι ίδιοι..
Η ρουτίνα όταν μπει στη ζωή μας δεν αφήνει χώρο για ρομαντισμό και έρωτα κάτι που είναι απολύτως απαραίτητα σε μια γυναίκα . Μη ξεχνάς οτι είναι πολύ πιο συναισθηματικά όντα και λειτουργούν πολλές φορές με το συναίσθημα αυτό..και μάλιστα το έχουν ανάγκη.
Σίγουρα εάν το σκεφτείς καλύτερα το όλο πράγμα θα το δεις και μόνος σου και θα καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω.
Εν κατακλείδι θα σου πρότεινα να τις δείξεις με πράξεις το τι σημαίνει για σένα και πόσο την αγαπάς ότι και αν σημαίνει αυτό για σένα και μη ξεχνάς η σεξουαλικότητα πηγάζει από μέσα μας και είναι τελικά κάτι το εγκεφαλικό. Εξίταρε την κοπέλα σου πρώτα και πάνω απ'όλα εγκεφαλικά. Τέλος η υπερβολική προσπάθεια μπορεί πολλές φορές να αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα απο αυτά που περιμένουμε λόγω άγχους κτλ., γι'αυτό λοιπόν χαλάρωσε και απόλαυσε αυτό που έχεις όσο μπορείς τώρα...! Τίποτα δεν κρατάει για πάντα..

1 σχόλιο:

  1. θειο τολι ειμαι ο γιαννης δ. εκανα οτι μου ειπες αλλα δεν πηγε και τοσο καλα .η νικη με χωρισε αλλα κατα τα αλλα ειναι πολυ καλα σημερα κιολας βγαινει απο την κλινικη.
    και γω ειμαι πολυ καλα το φαγητο ειναι πολυ καλο εδω που ειμαι, στο ψυχιατρικο ιδρυμα η "επαυλης"
    σημερα με λυσανε κιολας και εφαγα ρεβυθια μονος μου. ο γιατρος λεει οτι τα παω πολυ καλα.
    και συντομα θα βγω.οπως ειπες και συ τιποτα δεν κραταει για παντα. και γω προσθετω κανενας δε ζει για παντα.αντε τα λεμε απο κοντα.γεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή