Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ερωτικό... τετράγωνο..!!

ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!!
Θείε Τόλη, καλησπέρα!!!!
Το όνομα μου είναι Δήμητρα είμαι 26 χρονών και έχω 3 χρόνια σχέση. Πριν λίγες μέρες έκανα τέστ εγκυμοσύνης και έδειξε ότι είμαι έγκυος. Κανονικά θα έπρεπε να χαίρομαι αλλά η κατάσταση που βρίσκομαι είναι πολύ μπερδεμένη.

Περίπου ένα χρόνο έχω σχέση ταυτόχρονα και με έναν θείο μου, ξάδερφο της μητέρας μου. Εκείνος είναι παντρεμένος και έχει και 2 παιδιά και η σχέση μας είναι καθαρά και αποκλειστικά μόνο σεξουαλική. Δεν σου κρύβω ότι έχω αισθήματα για εκείνον αλλά δεν τρέφω και απατηλές ελπίδες ότι θα μπορούσαμε να είμαστε μαζί γιατί από τη μία εγώ αγαπώ τον φίλο μου αλλά και εκείνος τη γυναίκα του.
Αυτό είναι το ένα σκέλος του προβλήματός μου.
Επίσης, τον προηγούμενο μήνα είχα βγεί καποιο βράδι με φίλες μου και μου την ''έπεσε'' ο κολλητός του φίλου μου ο οποίος έτυχε να είναι στο ίδιο μαγαζί.

 Κολακεύτηκα αρκετά γιατί είναι πολύ ωραίος άντρας και....ενέδωσα...
Από εκείνο το βράδι έχουμε βρεθεί άλλες τρείς φορές και τολμώ να σου πω ότι είμαι ενθουσιασμένη μαζί του σε όλους τους τομείς.....

Ο λόγος που αποφάσισα να σου γράψω και να ζητήσω τη συμβουλή σου είναι όλα όσα διάβασες αλλά ο μεγαλύτερος προβληματισμός μου είναι ότι δε ξέρω τι να κάνω με την εγκυμοσύνη γιατί δεν γνωρίζω ποιός από τους τρείς τους είναι ο πατέρας...











Θείος Τόλις


        Φίλη Δήμητρα όσο πολύπλοκη και αν σου φαίνεται η κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι,
δεν είναι .
Απλά πρέπει επιτέλους να σοβαρευτείς!!
        Οι πράξεις σου σε έχουν φέρει σε αυτή τη θέση και αυτό που μένει είναι να αναλογιστείς κατά πόσο είσαι έτοιμη να αναλάβεις τις ευθύνες που απορρέουν από τις πράξεις σου αυτές.
Ίσως νομίσεις ότι είμαι πολύ σκληρός μαζί σου , αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα και θα πρέπει να την αποδεχθείς ώστε να προχωρήσεις στις σωστές επιλογές.
        Όσον αφορά την εγκυμοσύνη σου έχω να σου πω μόνο το εξής..
Το μόνο πράγμα που δε θα μετανιώσεις ποτέ στη ζωή σου είναι ένα μωρό, σκέψου πολύ καλά πριν κάνεις οτιδήποτε πάνω σε αυτό.Φυσικά το καλύτερο είναι να έχεις τη στήριξη της οικογενείας σου στη απόφασή σου.
Μια εγκυμοσύνη είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό όποια στιγμή και αν έρθει και και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάσαι ή ακόμη χειρότερα να ντρέπεσαι γι'αυτό.
         Εάν η απόφασή σου είναι να κρατήσεις το μωρό γνώμονας στις από εδώ και πέρα πράξεις σου πρέπει να είναι αυτό το παιδί και τι είναι καλύτερο για αυτό.
         Μία απλή εξέταση DNA πλέον σου δίνει τη δυνατότητα να γνωρίζεις τον πατέρα του μωρού.
Αλλά είσαι βέβαιη οτι το θέλεις να γνωρίζεις και οτι αυτό θα είναι το καλύτερο για όλους;
Όπως προείπα ένας πρέπει να είναι ο γνώμονας των αποφάσεων σου απο εδώ και μπρος.

Να είσαι έτοιμη για όλα τα ενδεχόμενα όσον αφορά το θέμα της πατρότητας γιατί κατά πάσα πιθανότητα να χρειαστεί να συμβιβάσεις τα δικά  σου 'θέλω' απο εδώ και πέρα.
    Η απόφαση είναι δική σου και μόνο .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου