Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Δίλημμα Ζωής...

Αναγνώστρια Ιωάννα

Καλησπέρα θείε Τόλι και καλή επιτυχία στο τόσο ενδιαφέρων νέο blog σου.Είμαι η Ιωάννα από τις παλαιότερες αναγνώστριες σου και πάντα θαύμαζα τη δουλειά σου.Έχω ζητήσει και παλαιότερα τη γνώμη σου,πάνω σε ένα δύσκολο προσωπικό μου θέμα και δεν σου το κρύβω ότι αυτά που μου είπες με βοήθησαν πολύ και με έκαναν να σκεφτώ πολλά πράγματα, που ούτε καν είχαν περάσει από το μυαλό μου.
Τελικά μια τρίτη αμερόληπτη ματιά πάντα βλέπει τα πράγματα πιο ξεκάθαρα. Το ότι είμαι ακόμα με τον άνθρωπό μου κατά ένα μέρος το οφείλω και σε σένα.Σε ευχαριστώ λοιπόν γι'αυτό.


Όμως όπως πολύ καλά θα γνωρίζεις και εσύ τα προβλήματα στις σχέσεις μοιάζουν να μην έχουν τελειωμό.Νέο πρόβλημα μου προέκυψε και δεν είμαι σίγουρη πως να το αντιμετωπίσω και θα χρειαστώ τη γνώμη σου πάνω σε αυτό. Με το αγόρι μου το Νίκο είμαστε μαζί εδώ και δύο χρόνια και παρ'όλα τα προβλήματα πάντα βρίσκαμε ένα κοινό "θέλω" και αντιμετωπίζαμε τα πάντα μαζί.Τους τελευταίους όμως μήνες μέσα από τις συζητήσεις μας κατάλαβα ότι ο Νίκος βλέπει σοβαρά τη σχέση μας και θα ήθελε να προχωρήσουμε και σε πιο επίσημη δέσμευση.Πάνω σε αυτό δεν θα μπορούσε να με βρει πιο σύμφωνη γιατί τον νοιάζομαι πού και τον αγαπώ.Έχει κάνει τόσα για μένα άλλωστε ... για μας...Όμως οι προϋποθέσεις για να προχωρήσουμε σε αυτή τη δέσμευση με τρομάζουν και αντιτίθενται με τον έως τώρα τρόπο ζωής μου.Γιατί μέσα απο τις προηγούμενες σχέσεις μου έχω μάθει, ναί να αγαπώ τον άνθρωπό μου και να κάνω πράγματα γι'αυτόν, όμως να μη βάζω σε δεύτερη μοίρα τον εαυτό μου και τα δικά μου θέλω.Άλλωστε η ζωή μου είναι δική μου να τη ζήσω όπως με ευχαριστεί.Τώρα λοιπόν ο Νίκος ενώ πάντα βγαίναμε και περνούσαμε τέλεια ,διασκέδαση εκδρομές κτλ, ξέρεις τώρα, μου ζητά εάν πρόκειται να προχωρήσουμε μαζί και να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι με όλα τα επακόλουθα , ότι θα πρέπει να ξεχάσω τα ψώνια τις εκδρομές και τις διασκεδάσεις, ώστε να κάνουμε οικονομία για μα φτιάξουμε το σπίτι μας και να έχουμε στην άκρη κάποια χρήματα σε περίπτωση κάποιας εγκυμοσύνης.Δε λέω μου αρέσει πολύ η ιδέα να κάνω οικογένεια μαζί του και θα ήθελα ένα μωράκι ... κάποια στιγμή.Αλλά να εγκαταλείψω τα ως τώρα όνειρά μου για καριέρα και για τη ζωή που θα ήθελα μου φαίνεται κάπως νωρίς και με φοβίζει λιγάκι όλη αυτή η απότομη αλλαγή που ονειρεύεται ο Νίκος.Δεν θα πρέπει να βάλω τον εαυτό μου σε δεύτερη μοίρα και να δίνω όλο μου το είναι στον άνθρωπό μου? και ενδεχομένως σε ένα μωρό?Δε ξέρω δε νομίζω πως μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής μου, άλλωστε είμαι μόλις 26 χρονών και έχω όλο τον καιρό μπροστά μου.Απο την άλλη όμως εάν του απαντήσω αρνητικά φοβάμαι πως αυτό ίσως και να είναι το τέλος της σχέσης μας..Τι να κάνω βρίσκομαι σε αδιέξοδο και ώρες ώρες νομίζω πως θα εκραγώ.Ευχαριστώ που με άκουσες και περιμένω την απάντησή σου...





Θείος Τόλις


Αγαπητή φίλη Ιωάννα ευχαριστώ που επικοινώνησες μαζί μου για άλλη μια φορά και για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις.

Προβληματίστηκα αρκετά για το θέμα σου αν και δεν είναι η πρώτη φορά που το συναντώ είναι η αλήθεια, άκου λοιπόν τι νομίζω εγώ.

Θα έπρεπε νομίζω να κάνεις μια ενδοσκόπηση και να θέσεις τις προτεραιότητές σου, και βέβαια τα δικά σου "θέλω" είναι αυτά που θα καθορίσουν τις από εδώ και πέρα ενέργειές σου, εάν "ταξινομήσεις" τις προτεραιότητες σου αν μπορώ να τις πω έτσι τότε το τοπίο θα ξεκαθαρίσει κατά πολύ.

Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή της ζωής σου θα ανακαλύψεις πράγματα για σένα ,

Όπως για ποιο λόγο είσαι μαζί με αυτό τον άνθρωπο..γιατί πραγματικά τον αγαπάς ..ή για οποιουσδήποτε άλλους λόγους , αυτό μόνον εσύ μπορείς να το απαντήσεις.

Πραγματικά το ενδεχόμενο να μην είστε μαζί δεν θα πρέπει να σε φοβίζει καθόλου, γιατί αυτό ίσως είναι κάτι που θα σε γλιτώσει από πολλούς μπελάδες αργότερα αν αυτή δεν είναι η ζωή που θέλεις και καταπιέζεσαι. Δες το θέμα σε βάθος χρόνου.

Από την άλλη το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να συζητήσεις αυτούς τους προβληματισμούς σου με το Νίκο γιατί όπως είπες και η ίδια έχετε ξεπεράσει πολλές φορές προβλήματα μέσα από τη συζήτηση. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σε ένα ζευγάρι από την καλή επικοινωνία... και κοινή αντιμετώπιση των διαφόρων καταστάσεων που προκύπτουν στην πορεία της ζωής σας.

Το όλο θέμα της οικογένειας είναι κάτι πολύ σοβαρό και δεν πρέπει να το βλέπεις καθόλου επιπόλαια.

Νοιώθεις εσύ έτοιμη για κάτι τέτοιο ?

Φυσικά μια εγκυμοσύνη και ένα μωρό απαιτεί όλη την ενέργεια και την αφοσίωση και των δύο σας.

Όμως είναι κάτι το μοναδικό στη ζωή μιας γυναίκας και να είσαι βεβαία ότι εάν κάτι τέτοιο προκύψει ίσως να είναι και το μοναδικό πράγμα για το οποίο δεν θα μετανοιώσεις.

Είμαι πεπεισμένος ότι όλα θα πάνε καλά και η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου θα σας βρει καλά και μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου