Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Ερωτικά μπερδέματα..

Αγαπητέ Τόλη είμαι ο Βαγγέλης και είμαι 45 χρονών.

Είμαι 8 χρόνια παντρεμένος . Τον τελευταίο καιρό έχει έρθει στη δουλειά ένα καινούργιο παιδί ο Κώστας.
Για να το πω ευγενικά ήταν πολύ "φιλικός" μαζί μου!
Πριν ένα μήνα μου την έπεσε κανονικά ..
Και εγώ........ενέδωσα.
Μπορεί να ακούγεται μαλ@κία και μη νομίζεις ότι είμαι κανένας πούστ...ς ,
αλλά κάτι που είναι έγκυος η γυναίκα μου ,
κάτι που είχα καιρό να κάνω sex ....μου καλοάρεσε .
        Είμαι σε απόγνωση!
Δε ξέρω τι να σκεφτώ..
Είναι κακό που μερικές φορές θέλω εκτός από τη γυναίκα μου και τον Κώστα;
Δε μου έχει ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο με κανένα. Μήπως να χωρίσω??


Θείος Τόλις

Αγαπητέ Βαγγέλη ,
έχεις σοβαρό πρόβλημα, όμως σίγουρα υπάρχει λύση, σκέψου τι είναι αυτό που θες από τη ζωή σου.
Μπες όμως και στη θέση της γυναίκας σου και προσπάθησε να φανταστείς πως θα ένοιωθε αν μάθαινε πως την απατάς.
Οι σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός είναι δική του επιλογή .
Αν όπως λες δε σου έχει ξανασυμβεί, τότε ίσως θα ήταν καλό να συμβουλευτείς ένα ψυχολόγο ή ένα οικογενειακό σύμβουλο.
       Πάνω από όλα Βαγγέλη ειλικρίνεια και ψυχραιμία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου