Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Μπορώ να κάνω και άλλο παιδί;;

Αναγνώστης Νίκος

Καλησπέρα είμαι παντρεμένος, 30 ετών, υγιής, έχω ένα παιδί...
αλλά αυνανίζομαι τακτικά. Μπορεί αυτό να επηρεάσει την ικανότητά μου να κάνω και άλλο παιδί; Η συνεύρεσή μου με τη σύζυγό μου είναι κανονική, περίπου τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Νίκος, Πάτρα








Θείος Τόλις



Αγαπητέ Νίκο, είναι εν δυνάμει πιθανό να επηρεαστεί η ικανότητά σου και για άλλο παιδί, αλλά μόνο πρόσκαιρα.
Χωρίς αυτό βέβαια να είναι απόλυτο.
Διότι με τις επιπλέον εκτονώσεις μειώνεται η περιεκτικότητα και η κινητικότητα του σπέρματος.
Δεν είναι κάτι το ανησυχητικό όμως, λίγες μέρες αποχής και εγκράτειας και το σπέρμα επανέρχεται στα φυσιολογικά του επίπεδα.
Πολλοί είναι οι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν επίσης τη γονιμότητα όπως άγχος, τσιγάρο, παθολογικά αίτια, κ.α. .




Για το λόγο αυτό εάν το πρόβλημα εξακολουθήσει καλό θα ήταν να κάνεις μια απλή εξέταση καλλιέργειας σπέρματος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου